[Wikipl-l] kategorie

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Wto, 8 Lut 2005, 10:47:06 UTC

dorzucając swój głos do dyskusji, ja uważam, że lepsza jest większa ilość
bardziej szczegółowych kategorii, niż kategorie giganty, w których jest
multum artykułów i w praktyce nic w nich w ten sposób się nie znajdzie..

a co do argumentów o potencjalnych artykułach bez kategorii i kategoriach
błędnie przypisanych, to uważam, że tak, jak wszystko w wikipedii - dotrze
się z czasem i nawet artykuł z błędnie przypisaną kategorią zostanie
kiedyś przez kogoś zauważony i poprawiony...

no a pozatym, to mi się wydaje, że to jest kolejna kwestia, która raczej
wychodzi "w praniu" i niekoniecznie jest sens nad tym się roztrząsać -
innymi słowy, jeśli powstała jakaś kategoria, to znaczy, że widocznie była
potrzeba jej stworzenia (nie mówię o kategoriach tworzonych z
wyprzedzeniem i zawierających 0 artykułów (albo 1 na przykład), bo one
imho, sensu nie mają i faktycznie chyba bez sensu je trzymać)...

regards,
   blueshade.

ps: sorry, polimerku, wysłałem niechcący na priv poprzednio, wysyłam
jeszcze raz na listę...

--
"Wow! I feel as if I've passed some arbitrary experience value and gained
more power!"   --  Marcus (NPC / Fallout 2)