[Wikipl-l] kategorie

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pon, 7 Lut 2005, 16:31:23 UTC

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Adam Dziura
Sent: Monday, February 07, 2005 11:24 AM
To: Rafal Klisowski; Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] kategorie

Dnia Sun, 6 Feb 2005 23:11:39 +0100, Rafał Klisowski <rafick w gazeta.pl>
napisał:

> Jaki jest sens i cel istnienia kategorii Metallica?
> Chyba popadamy w zbytnią szczegółowość.

Trzymanie tam wszystkich strona związanych z tym zespołem (Płyty,
artyści...). Jest takich artykułów 11 - a płyt chyba nagrali troszkę
więcej - czyli dojdzie do 20. A to już ładna ilość artykułów na kategorię.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.idu.pl
	"Ten namolny ból co wgryza się w czaszki tył.

Jonasz