[Wikipl-l] Re: Dyskusja na medal (by³o Ratunku dla nowych)

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Pon, 7 Lut 2005, 12:41:37 UTC

  DM> Jeżeli zdarzają się takie sytuacje to może wskazane byłoby przyjęcie
zasady,
  DM> że dyskusje do artykułów nominowanych toczą się na ich stronach
dyskusji.
  DM> Wówczas nie zdarzy się, że ktoś kasując nominację skasuje również
dyskusje.
  DM> Oczywiście dla wygody dyskutujących przez odpowiednie szablony można
na
  DM> stronie nominacji prezentować tekst dyskusji pod każdą nominacją i
  DM> automatycznie przekierowywać dyskutanta do edycji odpowiedniej
dyskusji.

  TOR>To by było trochę niewygodne dla użytkownika. Można natomiast przyjąć
  TOR>zasadę, iż przy usuwaniu artykułu z listy nominowanych do medalu
  TOR>(obojętnie czy medal dostał czy nie) kopiuje się tę listę do jego
dyskusji.

  Taka właśnie zasada obowiązuje teraz i jak widać nie skutkuje.
  A co do wygody to rzeczywiście bez odpowiednich narzędzi dodatkowych
byłoby to uciążliwe, dlatego też napisałem o wprowadzeniu odpowiednich
szablonów. Wówczas po wybraniu edytuj przy odpowieniej dyskusji widocznej
przy nominacji użytkownik wchodziłby w tryb edycji tej dyskusji. Zatem cały
mechanizm byłby dla niego w zasadzie przezroczysty.
  W takim przypadku na stronie nominacji wprowadzłoby się propozycje poprzez
szablon np.
  {{Nominacja|Tytuł artykułu}} i już.

  DanielM

  DanielM