[Wikipl-l] Dyskusja na medal (by³o Ratunku dla nowych)

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Pon, 7 Lut 2005, 07:50:55 UTC

Użytkownik Tomek "Polimerek" Ganicz napisał:

>Fakt. Ktoś dał ciała kasując całą dyskusję ze stron do nominacji nie
>wstawiając jej do dyskusji w haśle. Powinno się je przenosić - bo tam
>jest wiele cennych uwag, które mogą pomóc w poprawie tych haseł.
>Skasowano też parę innych dyskusji w ten sposób...
>Odnalazłem tę dyskusję i jest teraz dyskusji do hasła.
>Co do samego hasła to niestety nadal uważam, że się nie kwalifikuje.

Jeżeli zdarzają się takie sytuacje to może wskazane byłoby przyjęcie zasady,
że dyskusje do artykułów nominowanych toczą się na ich stronach dyskusji.
Wówczas nie zdarzy się, że ktoś kasując nominację skasuje również dyskusje.
Oczywiście dla wygody dyskutujących przez odpowiednie szablony można na
stronie nominacji prezentować tekst dyskusji pod każdą nominacją i
automatycznie przekierowywać dyskutanta do edycji odpowiedniej dyskusji.

DanielM