[Wikipl-l] zamieszczanie grafiki

Roland Czaczyk / FreeBird czczcz w poczta.fm
Pon, 7 Lut 2005, 00:28:19 UTC

> Pozwolenie tylko na wstawienie do Wikipedii, czy również na
> rozpowszechnianie na licencji GFDL lub zgodnej?
>
> BTW to takie pozwolenia należy odnotowywać w opisie grafiki, najlepiej
> cytując odpowiednie maile (patrz: opis zdjęć Stanisława Lema na
> Commons).
>
> --
> Ausir
> Wikipedia, wolna encyklopedia
> http://pl.wikipedia.org

Wyslalem maila do Administratora strony czy moge zamiescic zdjecia ze strony
na Wiki wg licencji, która obowiazuje na Wiki (tu podalem strone).

No i dostalem maila ze moge jednak z tym ze ma byc zdjecie nie zmienione (to
dotyczy opisu).

Chyba jednak musze jeszcze raz napisac bo gdzies ten mail mi fiuknal. Chyba
ze wystarczy taka notka jak przy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Ryszard_Riedel.jpg.

Pozdrawiam FreeBird

3 minuty z Niemcami i USA za zlotowke? Tylko z Halo!: 0708-108-107
>>> http://link.interia.pl/f184a <<<