[Wikipl-l] Kontaktowy adres mailowy

Nuntaro nuntaro w o2.pl
Sob, 5 Lut 2005, 13:21:19 UTC

> oj...
>
> 1. dopisujemy do listy jakieś konto na serwerach wikimedia - i już mamy
> "osobę" zapisaną
>
> 2. z tego konta robimy automatyczny forward na listę, dodając przy okazji
> dodatkowy prefix (np. [pr], [info] lub coś innego)...
>
> no i chyba mamy problem rozwiązany...
>
> pozostaje kwestia, czy nie ma problemu z założeniem takiego konta...

Powtarzam w ramach testu (nie widzę wysłanego kilka godzin temu swojego
postu):

(...)
Pozostaje pytanie jak odpowiadać. Albo ktoś kto odpowiada na taką
wiadomość, oprócz wysyłania odpowiedzi do nadawcy, puszczałby
ją równocześnie na listę (żeby nadawca nie otrzymywał 30-tu maili w
odpowiedzi na swoje pytanie), albo ktoś musiałby to robić
jako zarządzający kontaktowym kontem pocztowym (zwłaszcza że mogą być
pytania na które odpowiedź wymagałaby przedyskutowania).

A może tylko wystarczyłoby żeby regularnie podsyłać tu pytania z FAQ
(pytania nowicjuszy),które nie doczekały się odpowiedzi?
Myślę że pożądane byłoby namawianie do "tyldowania" swego pytania aby od
razu rzucało się w oczy kiedy je zadano...

Nuntaro