[Wikipl-l] Kontaktowy adres mailowy

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Sob, 5 Lut 2005, 11:41:56 UTC

On Sat, Feb 05, 2005 at 12:31:40PM +0100, Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz wrote:
> 1. dopisujemy do listy jakieś konto na serwerach wikimedia - i już mamy
> "osobę" zapisaną
>
> 2. z tego konta robimy automatyczny forward na listę, dodając przy okazji
> dodatkowy prefix (np. [pr], [info] lub coś innego)...

Nie sądzę aby autoforward na listę był dobrym pomysłem.
Możemy w ten sposób doskonale zaśmiecić ją jakimiś idiotycznymi postami:
"Elo tu Jachu z Wąchocka, jak się toto obsługuje?". Trzeba pamiętać że
lista jest naszym narzędziem pracy i jest archiwizowana na WWW -- nie
możemy z niej robić hydeparku.

Lepiej już byłoby stworzyć osobną listę, na którą zapisaliby się tylko
chętni i oni tworzyliby "team PR", który po wypracowaniu na liście
jakiejś odpowiedzi odsyłałby ją jako "stanowisko Wikipedii-PL".
Pomysł z formularzem na WWW jak najbardziej sensowny, może by wykorzystać
do tego i do adresu kontaktowego domenę wikipedia.pl? Technicznie mogę
te rzeczy obsłużyć.

Wanted