[Wikipl-l] Kontaktowy adres mailowy

Nuntaro nuntaro w o2.pl
Sob, 5 Lut 2005, 10:03:11 UTC

> Nie da rady, lista przyjmuje tylko posty od osób zapisanych.

A czy nie mógłby to być formularz pocztowy z uzgodnionym tematem
("wiadmość ze strony kontaktowej", "wiadomosc użytkownika spoza listy" czy
coś w tym stylu, albo jakimś symbolem poprzedzającym temat, którego
nadawca nie mógłby usunąć -czyli np. nie uruchamiałby mu się program
pocztowy z wpisanym domyślnym tematem) przesyłający maila na konto (np.
kontakt w wikipedia.pl), które zapisane byłoby na listę (pod jakimiś tam
wymaganymi parametrami) i automatycznie wszystkie listy przekierowywało by
na nią? Oczekujący odpowiedzi użytkownik musiałby podać w treści
wiadomości swój mail, na który otrzymywałby odpowiedź.

Pozostaje pytanie jak odpowiadać. Albo ktoś kto odpowiada na taką
wiadomość, oprócz wysyłania odpowiedzi do nadawcy, puszczałby ją
równocześnie na listę (żeby nadawca nie otrzymywał 30-tu maili w
odpowiedzi na swoje pytanie), albo ktoś musiałby to robić jako
zarządzający kontaktowym kontem pocztowym (zwłaszcza że mogą być pytania
na które odpowiedź wymagałaby przedyskutowania).

A może tylko wystarczyłoby żeby regularnie podsyłać tu pytania z FAQ
(pytania nowicjuszy),które nie doczekały się odpowiedzi? Myślę że pożądane
byłoby namawianie do "tyldowania" swego pytania aby od razu rzucało się w
oczy kiedy je zadano...

Nuntaro