[Wikipl-l] Lista Wildsteina

Tomek Polimerek Ganicz poli w toya.net.pl
Czw, 3 Lut 2005, 16:48:43 UTC

Tomasz Wegrzanowski napisał(a):
> On Thu, Feb 03, 2005 at 11:13:07AM +0100, Adam Dziura wrote:

> Jak to niepotrzebnie ? To najwazniejsze wydarzenie medialne
> tego roku jak na razie i prawdopodobnie najbardziej aktualnie poszukiwany
> przez polskich internautow dokument, to co ty mowisz ze niepotrzebnie ? :-)
>
> Jak bedziemy pierwsi pod Lista Wildsteina na Google'u ... to dopiero reklama :-)

Powiem szczerze, że tego typu reklama chyba niespecjalnie nam służy,
przynajmniej na dłuższą metę. Przeciw samej liście w sumie nic nie mam,
aczklowiek ona jest całkowicie bezużyteczna jako informacja i każdy kto
do niej zagląda i kogoś szuka szybko się o tym przekonuje.
Dobrze, że chociaż sam artykuł na temat tej listy jest porządnie napisany.
Dla taniej popularności równie dobrze można by utworzyć hasło sex i
wstawić w jego treść 1000 x słowo sex - wysoka pozycja w Googlach
(przynajmniej do czasu, aż się admini googlowi nie zorientują) też
zapewniona... a ile wejść...

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli/kontakt.html