[Wikipl-l] Lista Wildsteina

Andrzej B. chepry w poczta.onet.pl
Czw, 3 Lut 2005, 12:51:00 UTC

W wiadomości wysłanej przez Tomasz 3 lutego 2005 o 11:50:17 przeczytałem:

TW> Jak to niepotrzebnie?

Tawie, ja widzę tylko jeden, za to elementarny, problem.
Nikt nie ma gwarancji, że to, co zawiera ta lista, jest
prawdą. Z pewnością nikt nie wstukiwał tego wszysktigo,
ale i wielu po drodze mogło wstukać (lub skasować) co
sobie tylko chcieli.

Dlatego dopóki jest to "internetowa sensacja", a nie
potwierdzony przez np. IPN wykaz osób, dopóty powinniśmy
się wstrzymać z publikowaniem.

--
Chepry (Andrzej Barabasz)