[Wikipl-l] Lista Wildsteina

selena kovalusie w go2.pl
Czw, 3 Lut 2005, 11:55:43 UTC

> Nie liczyłbym na to. Proponuję żeby Ausir, który "wywołał" aferę na
> wikisource został tam adminem i zrobił z tym porządek. Zwłaszcza, że
> jest już adminem u nas oraz na commons więc sprawa doświadczenia i
> zaufania do niego jest "odfajkowana". Uważam, że sprawa jest pilna.
> Myślę, że prawie każda wersja językowa powinna mieć tam swojego admina.
> Trudno oczekiwać, żeby amerykanie sprawdzali polskie teksty. Nie wiem
> jak się tam zostaje adminem ale pewnie trzeba napisać do Briona. Może
> Taw się tym zajmie ?
>
> Lzur

Mogę się tam zalogować i wykasować tekst w każdym podartykule, a w
dyskusji zwrócić uwagę o co chodzi. A tamtejsi admini niepolskojęzyczni
nie muszą rozumieć tekstu - jeśli w artykule są dwa słowa, to znaczy że
nie jest to żadne "źródło" i jest do skasowania. Dobra, lecę tam.

Selena
--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/