[Wikipl-l] Lista Wildsteina

selena kovalusie w go2.pl
Czw, 3 Lut 2005, 11:26:36 UTC

Dnia Thu, 03 Feb 2005 11:13:07 +0100, Adam Dziura <adziura w o2.pl> napisał:

> Nie chce nic mówić, ale niepotrzebnie zaczęto wprowadzać ją na source...
> Teraz się tam pełno ipków bawi w zakładanie kolejnych podstron...

Tak... Mam nadzieję, że tamtejsi admini szybko zareagują. Najpierw
pomyślałam o skontaktowaniu się z którymś (sprawdziłam, że ostatnio
aktywna jest trójka - Ambivalenthysteria, Christian S i Eclecticology) i
uczuleniu ich na sprawę, ale powinni sami zauważyć, że coś jest nie tak i
powywalać artykuły np. "Lista Wildsteina - Ż" z wpisem 'żaba żyrafa'... A
swoją drogą to ludzie głupi są... To smutne.

Selena

PS. Głupia jestem - w pośpiechu odesłałam wiadomość Beno zamiast tę, którą
w czasie gdy przyszła pisałam...
--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/