[Wikipl-l] Kwiatki

From: "selena" <kovalusie w go2.pl>
> Chodzi o to, żeby pozostało to indywidualną sprawą wstawiaczy czy
> dziękowaczy (i po uściśleniu przez Tora może o to chodziło od początku).
> Obawiałam się wprowadzenia jakiegoś obowiązującego systemu typu "kwiatek
> za ileś edycji". W razie niedopatrzenia, o co nie byłoby trudno, narosłyby
> wokół tego jakieś frustracje.
> Sama dziś wstawiłam Berasategui moją różę, a Benowi zaraz wrzucę
> muchomora. :)

Akceptując jeden niewinny pomysł, za jakiś czas będziemy musieli
zaakceptować kolejny - tylko trochę głupszy, tylko trochę śmieszniejszy,
tylko trochę mniej potrzebny, tylko trochę bardziej zmulający serwery, tylko
trochę bardziej niezrozumiały dla nowych itd... Potem kolejny znów tylko
trochę głupszy i potem znów...

Ale piąty czy szósty pomysł w porównaniu z pierwszym to już pewnie będzie
koszmar i zagłąda.

Więc jeśli chcecie się bawić w kwiatki, to przynajmniej nie nadawajcie temu
rozgłosu, żeby nie popularyzować takich zachowań.

Beno/GEMMA