Re: [Wikipl-l] [Fwd: 'usunac osłoskop']

Paweł Mroczkowski pawel.mroczkowski w neostrada.pl
Wto, 30 Sie 2005, 20:01:30 UTC

----- Original Message -----
From: "Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz"
Sent: Monday, August 29, 2005 11:44 AM
Subject: Re: [Wikipl-l] [Fwd: 'usunac osłoskop']

On Sun, 28 Aug 2005, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:

> Przesyłam reakcję na wstawienie Osłoskopa do SdU
> Temat: 'usunac osłoskop'
> Nadawca: muran <gaz_xxx w interia.pl>
> Chlopcze smiesza mnie Wasze teksty, ze reklamujemy sie u Was. Troche za
malo odwiedzin macie zeby nas rozreklamowac :D ale nie przejmuj sie, tez
kiedys bedziecie duzym serwisem ;)

Nie dość, że bezczelny, to jeszcze głupi. Olać, wiadomo czym, szerokim
łukiem.

Odpowiadam na post blueshade, bo post kpjasa nieopatrzenie skasowałem. Ale
myślę, że wszyscy się zgadzamy co do istoty sprawy.
Uprzejmości,
Paweł Mroczkowski -
pawel(dot)mroczkowski(at)neostrada(dot)pl