[Wikipl-l] PILNE: obecności Wikipedii/Wikimedia na Software Freedom Day @ ISOC-PL

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Wto, 30 Sie 2005, 12:20:39 UTC

10 września przypada światowy dzień FLOSS - Software Freedom Day..

polski oddział ISOC będzie prawdopodobnie organizować jakiś event z tej
okazji, powiązany z ich comiesięcznym spotkaniem...

wiem, że jednym z pomysłów jest zaproszenie różnej maści grup
rozwijających oprogramowanie open-source...

wikimedia, mimo, że wolnego _oprogramowania_ nie rozwija (no może poza
mediawiki, ale to nie jest core-business), to jednak jesteśmy jednymi z
najaktywniejszych adwokatów wolnej treści.... w związku z tym, padła
również propozycja zaproszenia przedstawicieli polskiej wikipedii /
stowarzyszenia wikimedia...

event się odbędzie (chyba) w warszawie, więc pewnie najbardziej
zainteresowani uczestnictwem będą wikipedyści z warszawy i/lub okolic...

byłoby fajnie tam być i co-nieco powiedzieć o naszych działaniach,
metodach, problemach, itp...

padło pytanie, czy nie chcielibyśmy dać jakiejś prezentacji na temat
wikipedii i innych projektów wikimedia, więc głupio by było nie
skorzystać z okazji do poprowadzenia dobrego PR...

ja bym chętnie się wybrał, gdyby nie to, że mnie w tym czasie nie będzie w
polsce :(...

więcej info:

ogólnie:

http://www.softwarefreedomday.org/
http://maitri.ubuntu.com/softwarefreedomday/wiki/index.php/SFD_Timeline

a przede wszystkim:

http://maitri.ubuntu.com/softwarefreedomday/wiki/index.php/Warszawa
http://www.isoc.org.pl/wiki/index.php/Projekty/SFD

jakby ktoś był zainteresowany, to dajcie znać - najlepiej jak się coś
wyklaruje to dać jakieś info do Krzysztofa "Ubika" Kowalczyka z ISOC
(ubik at isoc dot org dot pl), który jest jednym z koordynatorów tego
eventu (i wikipedystą zresztą też, aczkolwiek niezbyt aktywnym)

pozdrawiam,
   blueshade.

ps: jest to o tyle pilne, że pytanie padło już w zeszłym tygodniu, ale ja
oczywiście zapomniałem przesłać info tutaj... sorki...

--
'Intel officially released the Pentium II in May of 1997. Intel leveraged
the many millions it had spent on making "Pentium" a household word, and