[Wikipl-l] medale cd.

selena kovalusie w go2.pl
Czw, 25 Sie 2005, 08:18:04 UTC

Artykuł "Historia grupy Pink Floyd" jest oznaczony jako medalowy, lecz do
dziś rana widniały w nim liczne błędy językowe, które można zobaczyć tu:

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Historia_grupy_Pink_Floyd&diff=1391352&oldid=1390029

Nie daję gwarancji, że wyłapałam wszystko. Rozumiem, że medal nadano przed
zmianami, które zawierały błędy, jednak co jakiś czas musimy te artykuły
czytać i weryfikować, bo one nadal żyją. Mam nadzieję, że niewiele osób
przede mną natknęło się na te kwiatki, szukając u nas informacji...

Odżywa problem wszechstronnego "peer review" nowych kandydatów do medalu i
potrzeba przejrzenia tych artykułów, które już mają medale. Proszę
zaangażowanie się w kontrolę jakości.

Selena

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/