[Wikipl-l] Arnold Buzdygan pozywa Wikipedię

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Śro, 24 Sie 2005, 09:32:21 UTC

On Wed, 24 Aug 2005, Ejdzej Wikipedysta wrote:

> Śmiać się czy płakać?
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Arnold_Buzdygan
>
> Mnie osobiście najbardziej interesuje Wasza ocena mojej mediacji...
> Przyjęłem na siebie niezbyt wdzięczną rolę wyjaśnienia AB naszych
> zasad i może popełniłem błąd.

pomijając kwestię czy w ogóle warto dyskutować z trollami, myślę, że ta
mediacja daje chociaż tyle, że wykazuje chęć dyskusji z naszej strony...

a to, że on tej dyskusji nawiązywać nie ma ochoty to już jego problem...

swoją drogą, tego typu news (AB pozywa wikipedię) może przynieść nam
bonusy PR-owe w niektórych kręgach...

a w razie czego, to w usenecie jest wiele dowodów na to, że to, co jest
napisane w wikipedii to prawda...

pozdrawiam,
   blueshade.

--
'Intel officially released the Pentium II in May of 1997. Intel leveraged
the many millions it had spent on making "Pentium" a household word, and