[Wikipl-l] Ankieta

mogor mogor w o2.pl
Śro, 24 Sie 2005, 08:31:18 UTC

Szymon Kierat wrote:
> Cześć,
>
>    chciałbym Was poprosić w swoim i Przykuty imieniu o wypełnienie
> bardzo krótkiej ankiety: http://www.mikro.terroryzm.com/ankieta.doc.

Pozwolę sobie wyrazić moje zdanie tutaj, a nie w miejscu na bluzgi w
ankiecie :-)

Pomysł ciekawy, ale jeśli zrobiłeś to pod wpływem "złych" opinii na
forach internetowych, to od razu daj sobie spokój. Nic tego nie zmieni,
fora mają to do siebie, że zbluzgają wszystko i wszystkich niezależnie
od tego gdzie leży prawda.

A co do samej ankiety to po pierwsze czemu w wordzie? Już samo odsyłanie
  jak ktoś to zauważył powoduje utratę anonimowości. Lepszym pomysłem
jest umieszczenie tego na stronie www.
Z pytań wynika, że chyba nie robiłeś tego zgodnie z zasadami sztuki
tworzenia ankiet (ale nie jestem ekspertem, więc mogę się mylić).
Brakuje mi sekcji dla ludzi którzy gdzieś pracują, coś nadzorują, itp i
  mimo gorszego formalnego wykształcenia, mają wiedzę większą od ludzi z
dyplomemm doktora, (czy nawet profesora) z danej dziedziny.

--
mogor