[Wikipl-l] Pietrasy kwietniowe, popierane przez Datrio...

Dariusz Siedlecki datrio w gmail.com
Śro, 17 Sie 2005, 17:47:20 UTC

05-08-17, Andrzej z Helu <andrzejzhelu w o2.pl> napisał(a):
> Ludzie - czy ja śnię, czy to dalej Wikipedia? Czy naprawdę przedstawicielem
> polskiej wiki w zarządzie jest zwolennik takiego hasła? Czy może naprawdę
> jestem przewrażliwiony? Pomóżcie...

Dobra, już rozumiem co mówił Tim Shell gdy wspomniał, że nie nadaje
się w żadne wewnętrzne sprawy projektów - czasem jego poglądy mogą być
zbyt kontrowersyjne dla niektórych, przez co otrzyma więcej krytyki
;). W każdym razie...

Ja sam uważam, że mimo wszystko, jesteś trochę przewrażliwiony. Już
zacznijmy od tego, że w artykule [[Lublin]] jest link do Koszarnego -
powinno się najpierw usunąć ten link, a następnie artykuł, a nie
odwrotnie. Po drugie, jak wspomniał Beno - Koszarny jest w miarę
popularny w Lublinie. Po trzecie, nie mi decydować, kto jest na ile
ważny do naszej encyklopedii, ale akurat w tym przypadku można chyba
uznać, że dany mężczyzna ma pewną rolę w Lublinie, którą należy
zaznaczyć.

Chyba tyle... Artykuł sam w sobie jest encyklopedyczny, więc
wypowiedziałem się za nim.

--
Pozdrawiam,
Dariusz "Datrio" Siedlecki