[Wikipl-l] Pa pa, szczególnie dla wszystkich, których ego nie pozwala odróżniać wiedzy od ich emocji :-)))

wikipedysta w gazeta.pl wikipedysta w gazeta.pl
Śro, 17 Sie 2005, 10:03:02 UTC

Żegnam się, szkoda mi czasu na uczenie niektórych
osób podstaw asertywności i zasad akademickości
nauki.

Dziękuje wszystkim, którzy starali się wprowadzić
na wikipedii jakiekolwiek zasady i ich przestrzegali.
Doceniam to bardzo, szkoda, że chamstwo i
nierozróżnianie swoich emocji od rzeczywistości
jednak dominuje :-((

Z zażenowaniem jednak będę ludziom opowiadał
o projekcie, którego szczytna idea została tak bardzo
zpatologizowana przez jednostki wulgarne, nie
potrafiące przestrzegać zasad...

Wrócę być może, jeśli na polskiej wikipedii grupa
trzymająca władzę raczy wypracować jakiekolwiek
zasady, byle przestrzegane przez siebie.

Z wielką niechęcią, wręcz organicznym obrzydzeniem
żegnam Tawa i jego bełkotliwe "uzasadnienia" jedynie
słusznej mini-dyktaturki...

Więcej i precyzyjniej na mojej stronie użytkownika.

Kwiecień