[Wikipl-l] Fw: Dr W. Niemann: pro_ba o weryfikacj_ publikacji

Maciej Maciejewski matthias_gor w interia.pl
Czw, 4 Sie 2005, 14:42:40 UTC

Dnia czwartek, 4 sierpnia 2005 15:57, Piotr Smyrak napisał:
> Poczatek cytowanej przesyłki:
>
> Data: Thu, 04 Aug 2005 13:32:13 +0200
> Od: bracia w dekalog.pl
> Do: piotr.smyrak w heron.pl
> Tytuł: Re: Dr W. Niemann: pro_ba o weryfikacj_ publikacji
>

> Szanowny Panie Redaktorze;
>
> bardzo dziekuje za email i obszerne wyjasnienia. To ja osobiscie
> pozwolilem sobie dopisac obszerne fragmenty dotyczace wspolczesnego
> oblicza ideowego Jednoty Braci Polskich - byc moze zbyt obszernie,
> czerpiac z gotowych opracowan naszego autorstwa wystawionych na
> stronie Bracia Polscy. jezeli uzna Pan zaproponowany ksztalt
> [...]

Proponuje ww. wiadomosci wkleic do dyskusji artykulu, aby w przyszlosci nikt
nie wstawil szablonu NPA.

--
Pozdrawiam

Najlepszy serwis MOTO w Polsce! >>> http://link.interia.pl/f18a8