[Wikipl-l] Fw: Dr W. Niemann: pro_ba o weryfikacj_ publikacji

Piotr Smyrak piotr.smyrak w eko.org.pl
Czw, 4 Sie 2005, 13:57:39 UTC

Dla archiwum odnosnie treści wklejonych do artykułu:
[[bracia polscy]]

Poczatek cytowanej przesyłki:

Data: Thu, 04 Aug 2005 13:32:13 +0200
Od: bracia w dekalog.pl
Do: piotr.smyrak w heron.pl
Tytuł: Re: Dr W. Niemann: pro_ba o weryfikacj_ publikacji

Szanowny Panie Redaktorze;

bardzo dziekuje za email i obszerne wyjasnienia. To ja osobiscie
pozwolilem sobie dopisac obszerne fragmenty dotyczace wspolczesnego
oblicza ideowego Jednoty Braci Polskich - byc moze zbyt obszernie,
czerpiac z gotowych opracowan naszego autorstwa wystawionych na
stronie Bracia Polscy. jezeli uzna Pan zaproponowany ksztalt
artykulu uzupelnionego za wlasciwy, bardzo prosimy o jego
przywrocenie.

Pozdrowienia;

W. Niemann

Zbor Braci Polskich w Poznaniu