[Wikipl-l] Developer Mozilla PL

Adam Dziura adziura w gmail.com
Śro, 3 Sie 2005, 19:31:07 UTC

Dnia Wed, 03 Aug 2005 17:08:24 +0200, Zbigniew Braniecki
<zbigniew.braniecki w gmail.com> napisał:

> Sprawdzam ostatnia synchronizacje strony i robie diffa z
> oryginalnej strony od tej daty do dzis, a potem wprowadzam poprawki.
> Dla kazdego dokumentu - to trwa :(
> Czy macie jakies metody,ktore moglby to ulatwic?

A są. Coś takiego jak bot. Na polskiej wikipedii parę osób takie posiada.
I tym chyba by było najprościej. (chyba są w perlu albo czymś tam innym ;)
Ja się na tym nie znam ;)

> No i ostatnie. Bede wdzieczny za ogolna ocene wygladu i dzialania
> centrum :) Mamy spore ambicje i wierzymy, ze potencjal rowniez :)

Wygląda ładnie :) A co do CSS-a i XHTML-a można by było się jakoś z
wiki.browsehappy.pl dogadać. Ale nie wiem jak.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.idu.pl
	"Ten namolny ból co wgryza się w czaszki tył.