[Wikipl-l] Developer Mozilla PL

Zbigniew Braniecki zbigniew.braniecki w gmail.com
Śro, 3 Sie 2005, 15:08:24 UTC

Witam.

Od kilku tygodni rozwijamy polska wersje Developer Mozilla PL (DevmoPL
- http://developer.mozillapl.org) i doszlismy do momentu kiedy
chcialbym poprosic zyczliwe osoby ze swietnie zorganizowanej
spolecznosci WikipediiPL o ocene i wskazowki.

Pracujemy ciagle w malej grupie (4-5 osob), staramy sie trzymac
szkielet blisko oryginalnego (przynajmniej na razie), powoli dodajac
polskie odnosniki i tlumaczac artykuly, dokumentacje i API. W
przyszlosci chcemy rowniez zajac sie pisaniem wlasnych artykulow.

Chcialbym bardzo poprosic o wszelkie mozliwe wskazowki i uwagi.
Jestesmy juz troche zorganizowani,mamy juz troszeczke doswiadczenia,a
jednoczesnie jeszcze nie wystartowalismy wiec jest czas na poprawki.
Po drugie chcialbym spytac o mechanizmy jakie wykorzystujecie do
utrzymywania aktualnej wersji tlumaczenia (czy w ogole cos takiego
wystepuje w WikipediiPL?). Chodzi mi o to, ze np. robimy tlumaczenie
dokumentu,albo calego kursu i potem w wersji angielskiej sa
wprowadzane poprawki - ktos musi to sledzic i raz na pewien czas
aktualizowac. Kiedy przetlumaczonych stron robi sie coraz wiecej
sprawa staje sie coraz trudniejsza (aktualizacja "szkieletu" ktora
wykonuje raz na 2 tyg zajmuje mi caly dzien:( nie mowiac o artykulach,
tutorialach i dokumentacjach) - przy czym moja metoda jest dosc
toporna. Sprawdzam ostatnia synchronizacje strony i robie diffa z
oryginalnej strony od tej daty do dzis, a potem wprowadzam poprawki.
Dla kazdego dokumentu - to trwa :(
Czy macie jakies metody,ktore moglby to ulatwic?

No i ostatnie. Bede wdzieczny za ogolna ocene wygladu i dzialania
centrum :) Mamy spore ambicje i wierzymy, ze potencjal rowniez :)

Pozdrawiam
Zbigniew Braniecki