[Wikipl-l] Jestem rozczarowany

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sf.net
Czw, 28 Paź 2004, 17:46:28 UTC

On Thu, Oct 28, 2004 at 06:16:44PM +0200, selena wrote:
>  > Czy dogadywanie sie jest az takie wazne ?
> >
> Poruszyłeś, Taw, ciekawą rzecz. Męczy mnie to już od dawna. To jest
> encyklopedia, a my tu szukamy kontaktów społecznych... Cóż, ja jednak
> nie mogę się od tego uwolnić. Część z nas to wariaci z dysfunkcjami
> społecznymi - stąd problemy z dogadywaniem się.

Myślę, że zarówno Wikipedii jak i sprawom osobistym lepiej wychodzi,
jeśli będą one od siebie w miarę możliwości oddzielone.

Nie chodzi mi tu oczywiście o jakieś "nieprzekraczalne bariery",
i pójście "na piwo" raz na rok nie zaszkodzi. A swoją drogą z Atlasu
Wikipedystów zdecydowanie wynika że zloty powinny się odbywać
w okolicach Wrocław/Poznań/Opole, a nie w dalekiej Warszawie.