RE: [Wikipl-l] O Wikipedii, obrazkach i hasłach...

Kierus Andrzej A.Kierus w snt.pl
Śro, 28 Lip 2004, 08:49:56 UTC

Akurat w przypadku [[Glorietta]] Dwa zdjęcia są uzasadnione, gdyż jedno
przedstawia ją tak jak się ją powinno ogladać, jako zwięczenie ogrodu, a
drugie przedstawia detale. Jeśli już się czepiać to pierwsze zdjęcie trzeba
wyrównać(  żeby horyzont był poziomy) a drugie nie wiadomo poco jest takie
wielkie ( przez modem pewnie zciąga się wieki).  Co do parlamentu w Wiedniu
oba zdjęcia nie są dobre, jedno jest nie ostre i przedstawia budynek z
takiej perspektywy że nie widać jak wygląda, a drugie przedstawia zdjęcie
nocne ( na ten temat już dyskutowaliśmy przy okazji zdjęcia na medzal,
streszczając też nie widać) Akir