Re: [Wikipl-l] strona główna

Paweł Małachowski pawmal-wiki w freebsd.lublin.pl
Pon, 26 Lip 2004, 21:05:49 UTC

On 26 Jul 2004 at 15:53, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Odzywam  się  rzadko,  ale   tym  razem  nie  wytrzymałem,
> zaproponowany projekt layoutu to jakiś horror i bezguście.

Hm, to i ja się wtrącę.
Prawdę mówiąc sądziłem, że propozycja uwidoczniona na
screenshocie [1] to forma dowcipu albo trollowania
zainspirowanego znanym serwisem web_4_all.
Z tym, że gdy weźmie się ilość listów przychodzących
z wikipl-l, to takie znowu śmieszne nie jest.

[1] http://unia.3lo.lublin.pl/~pawmal/wiki/wikip-prop1.png

--
Paweł Małachowski