Re: [Wikipl-l] Strona Główna jeszcze raz

Gemma studio w gemma.edu.pl
Czw, 22 Lip 2004, 21:14:29 UTC

From: "Andrzej B." <chepry w poczta.onet.pl>
> Pisał już o tym Beno, chyba 100 razy -- po co ten kolorystyczny
> miszmasz? Gdyby zrobić paralelę do gazet, to jest to po prostu

Brak związku. Misz-masz dotyczył w mojej wypowiedzi nieuzasadnionego
zróżnicowania wielkości znaków w równorzędnych nagłówkach.

> ambicje... Zróżnicowanie tła w niczym nie pomaga, nic nie ułatwia,

Zróżnicowanie tła - w odróżnieniu od tekstu - MA znaczenie, gdyż korzystnie
wpływa na selekcję obszaru, który nas interesuje.

A co Twojej opinii - to ja wypowiadam się drastycznie jedynie w przypadku
podstawowych błędów. Mnie też obecny wygląd i kolory niezbyt się podobają,
ale to już opinia mojego gustu, a nie pryncypiów.

ERGO: Obecnie jest nienajgorzej i nie używałbym tu tak dosadnych określeń,
jak Twoje.

Beno/GEMMA