Re: [Wikipl-l] strona główna

Nuntaro nuntaro w o2.pl
Czw, 22 Lip 2004, 21:53:55 UTC

Dnia Thu, 22 Jul 2004 22:33:42 +0200, Ausir <fallout w lexx.eu.org> napisał:

> głównej.
>
> Autorem obecnego projektu strony glownej jestem ja, ale nie znam sie
> tak naprawde na projektowaniu stron - kolory wykorzystalem te same, co
> w poprzednim projekcie.

Czy ktoś mógłby mnie oświecić, bo wydaje mi się, że poruszam się w jakiejś
odmiennej rzeczywistości.

Z powyższego wnioskuję, że nie chodzi tu o jeden z projektów, a aktualną
stronę główną, gdy tymczasem ja widzę na niej jedynie jeden wyraźnie
kolorowy element (poza linkami ;) coś jakby błękitne tło nagłówków
tabelek. I tyle. mam coś nie tak??

Nuntaro

--
Używam M2 -  klienta poczty wbudowanego w Operę: http://www.operapl.net/