[Wikipl-l] główna - encyklopedia

Gemma studio w gemma.edu.pl
Śro, 21 Lip 2004, 01:11:05 UTC

Bardzo mi się podoba projekt nowej strony głównej. No może nie bardzo, ale
jest wreszcie normalnie, a to naprawdę dużo.

Z sugestii: Bardzo mi się podoba (tym razem naprawdę), skład w chorągiewkę,
czyli zaniechanie bezsensownego formatowania niektórych pól do lewej a
innych w osi. Do sekcji 'Encyklopedia' sugerowałbym     w
czarnych nagłówkach, czyli wcięcie akapitowe. Uatrakcyjni to sekcję, a co
najważniejsze, w nienachalny sposób odróżni czarne nagłówki o niebieskiej
zawartości.

Beno ("prócz obelg")/GEMMA