[Wikipl-l] Strona Główna jeszcze raz

Adam Dziura adziura w o2.pl
Wto, 20 Lip 2004, 19:13:23 UTC

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Adziura/Strona_główna2
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Adziura/Community_Portal
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Adziura/monobook.css

Ponownie ja. Beno prosił o jednolitość - jest jednolite.
Kolory chyba trupie nie są.
Miało nie być tyld - nie ma. (Szablon:encyklopedia ma, ale na razie go nie
będe edytował)
Cały czas dziwiło mnie dlaczego linki w bloku encyklopedia są wyśrodkowane
- teraz są wyrównane do prawej.

Moim zdaniem było tego wszystkiego na stronie głównej za dużo, więc część
(nie wiem jeszcze czy dobrze zrobiłem) przeniosłem do Community_Portal. Są
tam linki do spraw organizacyjnych - dotyczące bardziej tych, którzy
edytują niż tych co przeglądają strony.
Można by tam - jeżeli oprogramowanie wiki na to pozwala - dodać bloki:
kilkanaście nowych stron dodanych do Wikipedii, też kilkanaście ostatnich
zmian, i - jeżeli można to jakoś rozdzielić - kilkanaście ostatnio
edytowanych dyskusji.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.prv.pl
	"Świat się nam przygląda i nie życzy źle,