[Wikipl-l] Czym jest Wikipedia?

Szymon Kierat szymon_kierat w poczta.onet.pl
Pią, 16 Lip 2004, 20:14:17 UTC

   Jeden link:

   http://pl.wikipedia.org/wiki/NPOV#Przedstawianie_opinii_na_temat_dzie.C5.82_sztuki.2C_prac_artystycznych.2C_itp.

   i hasło do przemyślenia: "recenzja Wikipedii" = "Mickiewicz wielkim
   poetą był"?

G> objętość,

   Niewątpliwie! Słuszna uwaga. Ja nidy tego nie kwestionowałem.

G> Masz rację. A problem jest taki, że niektórzy chcą naszą encyklopedię
G> porónywać do ogólnej, a powinniśmy porównywać ją do zbioru wszystkich
G> encyklopedii (z moją ulubioną, gdzie Chopin ma 40 stron). A jak ktoś ma
G> watpliwości, to zapraszam do 31 tomowej PWN, gdzie są naprawdę gigantyczne
G> opracowania, np. barwa ma prawie 20 łamów.

   My możemy mieć Szopena na więcej niż 40 stron i będę z tego bardzo
   dumny. Swoją droga warto wtedy zrobić treściwe wprowadzenie, będace
   zarazem streszczeniem artykułu (powidzmy na pół strony), aby każdy leń (i ten
   kogo nie interesuje to aż tak dokładnie) mógł to przeczytać.

--
Pozdrowienia,
 Szymon Kierat