[Wikipl-l] Kategoria:Polskie wsie

selena kovalusie w go2.pl
Pią, 16 Lip 2004, 16:54:44 UTC

> Nadal nie możemy znaleźć zgrabnego określenia, na to o co nam chodzi
> ale powyższa propozycja jest chyba najciekawsza.
>
> Jeszcze jedna sprawa:
> utylitarnie druga kategoria jest trochę długa i niezbyt intuicyjna.
> miasto -> wieś (naturalne połączenie)
> miasto -> Inne miejscowości (?)
Inne od czego? Ktoś widząc taką kategorię zwątpi... Wiemy już, że nie mamy w
Polsce wyłącznie miast i wsi oraz że niektórzy obrażają się na słowo "wieś"
w kategorii.
Miejscowości Polski!!! - w tym worku mieści się wszystko. Jak dla mnie -
również miasta, ale niechaj będzie dla nich osobna kategoria.
Selena