RE: [Wikipl-l] Kategoria:Polskie wsie + do adminów

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Pią, 16 Lip 2004, 12:00:28 UTC

/
| to dobrze, bo mnie nastraszyłeś. Staram się nie urażać ludzi,
| a jeśli, to nie na tym forum.;)
/

Forum fakt jest na poziomie (z pewnymi wyjątkami nie lubiącymi netykiety
:-) ) , a co do Ciebie, to staranie masz skuteczne, nie zauważyłem abyś
urażała.

/
| ... Lobbuję  za kategorią "miejscowości Polski/
| w Polsce" i likwidacją kategorii "wsie" ...
/

No to tu nie będzie między nami zgody :-)) - ja jestem za co najmniej
trzema stopniami wieś/miejscowość/miasto. Ponadto czy ktoś pamięta, są
jeszcze sołectwa (przy okazji z obszaru męsko-damsko-lingwistycznego -
było kiedyś u mnie na wsi na podwórzu sąsiadka i przedstawiła się
"sołtysowa jestem" - dla mnie sołtysowa to zawsze była żona sołtysa,
tyle że kiedyś kobiety (czyli potocznie - baby) takich funkcji nie
piastowały ;-) , a teraz już tak, i nagle okazuje się, że naturalne
słowo sołtyska pewnie się niepoważne).

	Ukłony, J"E"D