Re: [Wikipl-l] Kategoria:Polskie wsie + do adminów

selena kovalusie w go2.pl
Pią, 16 Lip 2004, 10:22:54 UTC

> /
>
> Przecież wiem, dlatego wstawiłem w tej swojej zaczepce emotikona.
>
> P., J"E"D

to dobrze, bo mnie nastraszyłeś. Staram się nie urażać ludzi, a jeśli, to
nie na tym forum.;)

Ciekawe na czym się skończy, bo zaczęło się od ciotki Adama... ;)  Cokolwiek
jeszcze tu powiemy, potrzeba zmian istnieje - nie każda miejscowość to
miasto lub wieś. Lobbuję  za kategorią "miejscowości Polski/ w Polsce" i
likwidacją kategorii "wsie" (a że dana miejscowość to wieś, będzie można się
dowiedzieć z artykułu).
Selena