[Wikipl-l] 1000 najkrótszych stron

tomi gdarin w wp.pl
Pią, 16 Lip 2004, 09:45:15 UTC

przejrzałem właśnie i muszę powiedzieć, że wygląda to lepiej niż myślałem -
większość z nich to strony ujednoznaczniające, trochę haseł słownikowych
(które pewnie trudno będzie rozszerzyć), imion i zalążków artykułów, ale
prawie w każdym jest coś sensownego. czyli nie jest tak źle z naszą
wikipedią - obawiałem się że znajdę w hasłach teksty typu: "kocham Jolę"
albo "jamnik to fajny pies", ale nic takiego nie było - można stwierdzić, że
wandale i dowcipnisie nie stanowią istotnego problemu, są łatwo zauważalni.
gdarin