[Wikipl-l] Kategoria:Polskie wsie

selena kovalusie w go2.pl
Pią, 16 Lip 2004, 08:44:06 UTC

> Rozmawiałem z red. naczelnym "Poznaj swój kraj". Powiedział, że wieś jest
> wdłuż drogi, na odcinku, a osada to coś większego - musi być przynajmniej
> jedno duże skrzyzowanie.
>
> Beno/GEMMA

Jej, zupełnie inaczej niż myślałam. Tylko, na Boga, nie róbmy kategorii
"osady Polski". Dojdzie do tego, że powstanie jeszcze kategoria "miasteczka
Polski" itd. Jest tych kategorii IMO za dużo i "miejscowości w Polsce" jak
dla mnie wystarczyłyby na wszystko o czym tu mówimy, włączając miasta. I tak
zaraz przy nazwie piszemy w artykule czy to wieś, miasto, czy diabeł wie co
jeszcze.
Selena