[Wikipl-l] Kategoria:Polskie wsie

selena kovalusie w go2.pl
Pią, 16 Lip 2004, 07:27:48 UTC

> Chyba był...

Jest chyba coś takiego (niedawno jeszcze było - nie mam czasu zajrzeć) jak
kategoria "Miejscowości w Polsce" - można zlikwidować wsie i podczepić je
pod miejscowości; BTW, nie każda miejscowość to miasto lub wieś - są też
osady, np. w mojej okolicy - typowo przemysłowe skupiska wokół jakiejś tam
fabryki; jeszcze nie miasto, a na pewno nie wieś. Co do obrażania się -
sprawa b. subiektywna. "Miejscowość" mogłaby pogodzić tu zakompleksionych
wieśniaków i mieszkańców wspomnianych wyżej "osad" - o statusie ni w pięć ni
w dziewięć.
Selena