RE: [Wikipl-l] Re: strona główna

Kierus Andrzej A.Kierus w snt.pl
Wto, 13 Lip 2004, 07:42:18 UTC

> mniejsze? Dlaczego nie może być normalnie, czyli wszystkie
> napisy podobnej
> wagi niech będą tej samej wielkości.

Ja akurat mam duży monitor :-) więc nie wiem jak to jest na małym , ale
faktycznie lubię jak mi się jak najwięcej mieści na jednum ekranie, dlatego
myślę że nagłówki które są w ramkach nie powinny być powiększone, bo i tak
są wyróżnione ramką , natomiast nazwy wki w innych językach są słabo
czytelne nawet na dużym monitorze więc może by je zrobić taką czcionką jak
resztę. Akir
P.S. oczywiście nie mam żadnych zastrzeżeń osobistych, i jescze jednop nie
zaglądałem wcześniej do dyskusji projektu, bo nie miałem czasu. w2ięc nową
stronę zobaczyłem dopiero jakjuż była. Nie podzielam poglądu że jest zbyt
pstrokata. Akir