Re: [Wikipl-l] Re: strona główna

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 12 Lip 2004, 18:45:52 UTC

From: "Tomasz Sienicki" <tsca w edb.dk>

>  Nie widzę związku.

Związek jest taki, że trzeba sobie przestawiać domyślną wielkość liter. W
dodatku nie wiadomo jak, bo zawsze jedne będą za małe, albo inne za duże. Co
to w ogóle za pomysł? Możesz wyjaśnić, czym sugerowałeś się przy wymyślaniu
tego, że jedne litery są większe, a inne, o rónoważnym im znaczeniu są
mniejsze? Dlaczego nie może być normalnie, czyli wszystkie napisy podobnej
wagi niech będą tej samej wielkości. Dlaczego nie powiększyłeś jedynie
nagłówków? Skąd to udziwnienie? U mnie to wygląda jak strona z początków
internetu.

Beno/GEMMA