[Wikipl-l] linki do kategorii

tomi gdarin w wp.pl
Nie, 11 Lip 2004, 10:05:17 UTC

nie umiem wpaść na to jak wstawic link do innej kategorii na polskiej wiki,
bez umieszczania danego artykulu w tej kategorii. Chciałem w opisie
kategorii:języki świata podać link do kategorii:języki programowania, ale
nie wiem jak to zrobić, żeby kategoria też tam nie wskoczyła (można
skopiowac cały adres, ale to raczej dziwnie by wyglądało).
ps można za to łatwo wstawiać linki do kategorii na innych wiki np.
[[de:Kategorie:Sprache]] [[eo:Kategorio:Lingvo]]
[[fr:Catégorie:Langues]].