[Wikipl-l] Blokowanie adresów...

Andrzej B. chepry w poczta.onet.pl
Sob, 10 Lip 2004, 10:32:33 UTC

Witam,

mam małą sugestię do Adminów, by nie blokowali pewnych adresów na zbyt
długi okres czasu. Wbrew powszechnej opinii pula numerów IP dla sieci
dostępowej TPSA typu dial-up (0202122) jest często bardzo mała dla
danej miejscowości. Blokowanie takiego numeru na 24 godziny to pewna
gwarancja tego, że na nasze strony nie będzie mogło wejść przez ten
czas wiele niewinnych osób.

Specjalnie na potrzebę blokowania stworzyłem stronę, na której
umieściłem adresy dotychczasowych wandali, przedziały TPNet, SDI,
Neostrady i Neostrady Plus itp., itd. - łatwo się można zorientować,
co ma adres przyznawany dynamicznie. Wszystko jest tu:
[[Wikipedia:Block_log/AdresyIP]] - do tej strony nie odwołuje się
żadna inna, bo nie wiedziałem, gdzie umieścić stosowny link.

--
Pozdrawiam,
Chepry