[Wikipl-l] Re: {{imiona}}

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Czw, 8 Lip 2004, 13:36:20 UTC

  Użytkownik "tomi" napisał:
  > w artykule np. http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Rzeczpospolita_Ludowa
  > jest coś takiego {{HisPolski}} - wyskakuje wtedy fajna tabelka.
chciałbym
  > zrobić coś takiego dla haseł o imionach (pracuję nad szablonem dla imion
  > sądzę że taka tabelka byłaby ciekawym dodatkiem do każdego imienia)). W
jaki
  > sposób mogę zrobić coś takiego jak {{imiona}}? gdzie mogę znaleźć
"treść"
  > tego co się kryje pod {{HisPolski}} żebym mógł przerobic to na
{{imiona}}?

  Odwołania typu {{coś}} są odwołaniami do szablonu. Tworzy się je jak
normalne hasła tle tylko, że w przestarzeni Szablon. Czyli pełny
identyfikator hasła wygląda następująco Szablon:coś (z uwzględnieniem
wielkości liter w coś). Szczegóły nt szablonów (ang. template) można znaleźć
w poradniku dla wikipedysty dostepnym także z poziomu edycji hasła (więcej
informacji o szablonach jest w angielskiej wersji).

  DanielM