[Wikipl-l] Strony kalendarium - kilka drobiazgów

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Nie, 4 Lip 2004, 14:19:23 UTC

Mam drobne pytanie - z jakiego konta będzie chodził Twój bot ? Chyba
dobrze byłoby założyć mu osobne konto (chyba że już ma) i nadać mu
atrybut "bot", żeby nie trzeba było oglądać setek edycji w ostatnich
zmianach.

Po drugie, Olafbot przeglądając kalendarium lat zebrał wszystkie wpisy
w kilka plików tekstowych (Polska.txt, swiat.txt, itp.) w UTF-8, w
których każda linia miała postać np.

1582.01.15 - pok%C3%B3j w Jamie Zapolskim mi%C4%99dzy [[Stefan
Batory|Stefanem Batorym]] a [[Iwan Gro%C5%BAny|Iwanem Gro%C5%BAnym]]

W planach było wrzucenie tych informacji do kalendarium dni roku.
Jeśli tylko zechcesz z nich skorzystać, prześlę Ci te pliki.
Ewentualnie puszczę jeszcze raz Olafbota, żeby zebrał najnowsze wersje
danych.

W ogóle wczoraj miałem awarię, na 15 minut przed prezentacją na
konferencji poszedł dym (dosłownie) z naszego komputera, na którym był
też Olafbot. Mam przegrany jego kod, ale niestety trochę starszą
wersję (w szczególności chwilę będę musiał odtwarzać kod dotyczący
kategoryzacji). Na szczęście jednak te pliki, jak i kod bota do
kalendarium miałem zachowany w domu.

Co do użycia szablonów, to do kalendarium lat wpychałem je w dużych
ilościach, co kilka razy było użyteczne (np. łatwo było zmienić
formatowanie, albo jakiś konkretny tekst). Przynajmniej tekst:

'''3 lipca''' jest 184. (w latach przestępnych 185.) dniem w
[[kalendarz gregoriański|kalendarzu gregoriańskim]]. Do końca
[[rok|roku]] pozostało 181 dni.

ja osobiście rozbiłbym na parę szablonów z numerkami pomiędzy. Ale to
Twoja decyzja.

Na koniec, czy nie warto byłoby ujednolicić wyglądu kalendarzy ? Albo
takie jak na stronach lat, albo takie jak w 3 lipca ?

>  Zamierzam ujednolicić wszystkie strony od 1 stycznia do 31 grudnia.

Nie zapomnij o 30 lutego ! :-)

Olaf