Re: Odp: Re: [Wikipl-l] Tomasz Węgrzanowski

Zeberko wanda w poczta.zicom.pl
Nie, 4 Lip 2004, 11:59:04 UTC

> Muszę przyznać, że jestem zaskoczony, kto kogo powinien przepraszać, ale
> informuję Cię - tak tylko na przyszłość, że żaden list od Ciebie nie
> spotka się już z moją odpowiedzią i pomocą.
Rozglądam się wokół, ale żadnej pomocy nie widzę.
> Dlaczego? Bo informację o załącznikach dostałeś w pierwszym liście ode
> mnie i niestety zareagowałeś grubiańsko, co więcej brnąłeś w to chamstwo
> dalej.
>
> Mimo wszystko Cię pozdrawiam i życzę miłej współpracy z innymi.
Interesujące. Ja na twoim miejscu życzyłbym, żeby mnie szlag trafił. Poza
tym nie wiem, co jest z tym outlookiem, przecież go ustawiłem, żeby
wiadomości od ciebie zostawiał na serwerze, a on mi dalej wysyła to
badziewie.