[Wikipl-l] Re: Strony kalendarium

Tomasz Sienicki tsca w edb.dk
Nie, 4 Lip 2004, 11:55:55 UTC

 Gemma wrote:

> Trzeba wymyśleć jakiś ostry podział. Może oficjalne i nieoficjalne (?)
> ogólne i branżowe (?), nie wiem

 Ale zacznijcie od uzasadnienia czemu "trzeba".  Wygląda to tak:
 "jakiś podział trzeba zrobić, BO TAK. A jaki, to się wymyśli". :-)

 Dla ustalenia uwagi przypomnę, że nie jest to szczególnie zatłoczony
 punkt kalendarium. W większości dni tam naprawdę nie ma co dzielić.

 Moja propozycja kompromisu: zmienić nazwę sekcji z "Święta" na
 "Święta i uroczystości" (zamiast uroczystości wpiszcie, co uważacie
 na stosowne) i nie dzielić.

 PS: Do stron kalendarium dodam też kalendarzyk, jak w [[3 lipca]].
 Trzeba to będzie uaktualniać (w Szablonie) 1 stycznia każdego roku.

--
 tsca * Tomasz Sienicki