[Wikipl-l] Savoir-vivre (by³o: Wajda, Paul)

Leszek Zur lzur w teczowe.eu.org
Sob, 3 Lip 2004, 16:32:46 UTC

> Szanowny/a Zeberko,
>
> Nie wiem czy wiesz, ale na tej li¶cie obowi±zuj± zasady dobrego wychowania.
>
> Mo¿emy dyskutowaæ, mo¿emy siê spieraæ, ale wzajemny szacunek obowi±zuje.
>
> Je¶li masz jaki¶ problem to zapytaj grzecznie, dok³adnie wyja¶niaj±c o co
> ci chodzi.
>
> Je¿eli te zasady ci nie odpowiadaj±, proszê wypisz siê z tej listy.
>
> Oczekujê, ¿e przeprosisz osobê w stosunku do której zachowa³e¶/³a¶ siê
> grubiañsko.
>
> Je¶li takie zachowanie siê powtórzy trzeba bêdzie rozwa¿yæ wypisanie ciê
> z tej listy.

> [...]

¯eby¶ sobie Zeberko nie pomy¶la³/a³a, ¿e to odosobniony g³os jakiego¶
wstrêtnego admina to ja te¿ Ciê o to proszê. Bardzo nie lubimy zachowañ
spod "budki z piwem".

Pozdrawiam - Lzur

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l