[Wikipl-l] artykuly na medal, grafika na medal, autorzy na medal i co jeszcze?

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Pią, 2 Lip 2004, 16:57:06 UTC

From: "Wajda, Paul" <paul.wajda w gtaa.com>
> Wiekszosc wikipedystow ezystuje na granicy zniechecenia I euforii, wiary w
powodzenia wikipedii I kompletnego zwatpienia w jej sensownosc. Ze tak jest
swiadcza o tym glosne I histeryczne deklaracje odejscia I same odejscia
cennych wikipedystow.

> Kazdy sposob by ich utrzymac po spozytywnej stronie jest wazny. Nalezy do
tego docenienie ich wkladu w prace. Tak jak kazda niedelikatna krytyka moze
>spowodowac ich odejscie, tak I docenienie ich pracy jest najlepszym
sposobem utrzymania icj. Do tego sluza wlasnei artykuly na medal, I mofa
sluzyc grafiki na >medal. Wikipedii sa one niepotrzebne. Wikipedystom
bardzo.

A ja jestem tak samo przeciwnikiem wszelkich medali.
Owszem, ileś osób poczuje się usatysfakcjonowanych, ale ileś innych będzie
długo czekać na medal, którego nikt im akurat nie przyzna i na skutek tego
się zniechęcą. Według mnie to przeczy idei Wikipedii i niesłusznie wywyższa
jednych ponad innych. A doceniać pracę można na przykład dobrym słowem.
Tyle, że na ogół w dyskusjach widać tylko krytykę, pół biedy jeśli mało
zjadliwą...

Olaf