[Wikipl-l] disamby

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Pią, 2 Lip 2004, 09:25:25 UTC

Planuję następujące zmiany w tych stronach:
* Przejście na szablon {{disambig}} - zawiera obecnie to samo co {{disamb}},
a jest zgodny z resztą wikipedii.
* Przerobienie botem wszystkich stron które zawierają {{disamb}} lub
{{disambig}} lub link do [[Wikipedia:Strony ujednoznaczniające]] albo są na
tej stronie wymienione, tak aby wyglądały identycznie - nagłówek
{{disambig}}, kolejne wersje hasła, brak stopki (część stron ma nagłówek
{{disamb}} i stopkę {{disambig}}).
* Wrzucenie wszystkich tych stron do [[Wikipedia:Strony ujednoznaczniające]]
* Na koniec zastąpienie szablonu {{disamb}} przez informację, że należy
korzystać z {{disambig}}
* Nie wiem, co zrobić z szablonem {{disambRulers}} - nie jestem pewien, czy
też go zastępować przez {{disambig}}.

W ten sposób wszystko się ujednolici i nie będziemy mieli kilku a tylko
jeden szablon, więc łatwo będzie można otrzymać spis stron, które go
zawierają (obecnie trzeba w zasadzie sprawdzać cztery miejsca).

Wstępna dyskusja z Halibuttem na temat tych szablonów była tutaj: [[Dyskusja
szablonu:Disamb]]. Broniłem tam dzielnie nazwy {{disamb}}, ale w końcu
zgodziłem się, że może i lepiej {{disambig}}. Tak czy inaczej jestem gorąco
za unifikacją i jedynym tylko szablonem, jak by się nie nazywał.

Czy ktoś ma coś przeciwko i dlaczego Beno ? ;-)
Może jakieś uwagi, propzycje, itp...

Pozdrawiam,

Olaf