[Wikipl-l] pewnie bede w mniejszosci (tabelki krolow)

Gemma studio w gemma.edu.pl
Sob, 10 Sty 2004, 22:40:41 UTC

Mnie osobiscie nie podoba sie nadmiar kolorow, ponadto nadmiar slow
zaczynajacych sie wielkimi literami jest bledem w tak malej tabelce.

Uzasadnienie:

Wielkimi literami mozna zaczynac naglowki w wiekszych tabelach niz takie
jednolinijkowe. Tu nadmiar wielkich liter wystepowalby w prawie wszystkich
wyrazach, co nie sprzyja czytelnosci.

No ale o gustach nie bede dyskutowal. dajcie mi tylko dokonczyc krolow -
wszyscy beda identyzie lamani w htmlu i jak komus sie bedzie chcialo, to
churtem z bota podmieni najwyzej.

Zamierzam zrobic wszystkich krolow 1) tych co sa sprawdzajac, 2) tych co nie
ma robiac stuby.

Beno/GEMMA